Mobilní telefonyPočítačeNotebookyVelké spotřebičeMalé spotřebičeDigitální fotoaparátyTelevizeGPSVšechny kategorie


Internetový marketing

Žánr: Internet, datová komunikace; Autor: Viktor Janouch; Rok vydání: 2010; Počet stran: 304;
Více o produktu

od 351,- Kč do 355,- Kč 2 prodejců
Internetový marketing
Zobrazit galerii

Specifikace Internetový marketing

  • Internetový marketing - parametry
  • Výrobce
    CPress
  • Žánr
    Internet, datová komunikace
  • Autor
    Viktor Janouch
  • Rok vydání
    2010
  • Počet stran
    304
Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět. Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné: Jak marketing na Internetu funguje Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO) Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting) Jak budovat zpětné odkazy Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B Jak se prosadit na sociálních sítích Jak na virální marketing a e-mailing Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další.

Výběr z nabídek v internetových obchodech
351,- Kč
Knihkupectví U Malých Jilemnice 355,- Kč
›› Zobrazit všechny nabídky ››




O CenovýRádce.cz O nás Nápověda Kontakt
Vytisknout Nahoru Nahlásit chybu

Copyright © 2010 - 2021 CenovýRádce.cz

Server CenovýRádce.cz neodpovídá za obsah a dostupnost stránek, které jsou provozovány pod jednotlivými odkazy a ani za správnost údajů u zboží.